PracaGrupypl.praca.dyskusjeKapital poczatkowy › Re: Kapital poczatkowy
  • Data: 2003-02-21 06:34:03
    Temat: Re: Kapital poczatkowy
    Od: Stan <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Dołącz do świadectawa pracy druk Rp.7 ( ogólnie ten druk dotyczy Twoich
    > rocznych przychodów w zakładzie )z pierwszego miejsca pracy o ile jeszcze ten
    > zakład istnieje, jeżeli nie istnieje to trzeba poszukac w archiwum lub może
    > zarobki masz z tego okresu zapisane w legit. ubezpieczeniowej.Pozdrawiam.

    Dzieki za odpowiedz.
    Zarobkow niestety nie mam wpisanych w legitymacji :-(
    A na swiadectwie pracy jest chyba tylko grupa zaszeregowania czy cos
    takiego.
    To bylo swiadectwo pracy wystawione za okres 3-letniej praktyki
    zakładowej
    przy Zasadniczej Szkole Zawodowej. Myslalem ze wystarczy tylko to
    swiadectwo pracy,
    bo zarobki to byly tylko "kieszonkowe" za praktyke (w I i II roku szkoly
    2 dni w tygodniu, w III roku 3 dni w tygodniu)
    To cos zmienia?
    Ja chcialem tylko zeby mi sie ten okres liczyl do lat pracy
    --
    Adam Majda

    gg# 854873