PracaGrupypl.praca.dyskusjeKP art 55 › Re: KP art 55
    From: "tmk" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: KP art 55
    Date: Wed, 18 May 2005 20:04:33 +0200

    Znam taką sytuację z autopsji. Na szczęscie udało mi się zwolnić za
    porozumieniem stron, korzystając z nieobecności bezpośredniego szefa. To
    jest tak ,nie znajdziesz innej pracy bo kto się zgodzi czekać 3-4 miesiące?
    lepiej by było gdyby mnie zwolnili, ale wtedy muszą podać bardzo konkretny
    powód.Jesli zwolnisz się sam nie ma zasiłku.tak to KP broni pracowników.Co
    do mobbingu jest to praktycznie nie do udowodnienia, chyba ze ktoś z twoich
    kolegów bedzie świadczył-ale tu straci pracę, a na pewno beda tacy ktorym
    zależy na robocie i bedą zeznawać ze skąd wszystko ok. sprubuj do sadu pracy
    i daj ultimatum, albo zwolnienie, albo sąd.weż parę zwolnień
    lekarskich,urlop na żadanie w strategicznym momencie... itp. Pracuj powolo
    dokładnie i w zgodzie ze wszystkimi przepisami.
    TMK