PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeszcze raz o podatku liniowym › Re: Jeszcze raz o podatku liniowym
    From: "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jeszcze raz o podatku liniowym
    Date: Wed, 2 Jul 2003 15:51:45 +0200

    Proponowalbym wprowadzenie kolejnych progow podatkowych i radykalnie
    zwiekszenie podatkow
    w celu zalatania dziuery budzetowej.
    Jako osoba przedsiebiorcza, dobrze wyksztalocna, po studiach, prowadzaca
    wlasna firme
    nie mam najmniejszego zamiaru lozyc na ludzi, ktory uwazaja, ze im sie
    cokolwiek od zycia
    nalezy, tylko z samego faktu jestestwa.
    Mnie nikt nigdy w zyciu nic nie dal za darmo, nikt mi nigdy nic nie zalatwil
    Cokolwiek mam (niematerialnego lub materialnego, aczkolwiek nie ma tego
    wiele)
    zawdzieczam tylko i wylacznie sobie, swojej ciezkiej pracy i nauce.
    Nikt nie broni tym, co krzycza, ze podatek liniowy jest beee, zeby sie
    wzieli do roboty
    i pracowali u kogos lub na wlasny rachunek.
    A propo's. Wlasnie dzieki naszym "wybitnym" ekonomistom musialem podziekowac
    swojemu
    pracownikowi, chociaz zrobilem to z wielka przkryscia i niesmakiem, bo po
    pierwsze
    czlowiek byl niezly w tym co robil, a po drugie mial zone i dziecko na
    utrzymaniu
    (ja niestety nie mam takich "obciazen").
    Ale moje zdanie i pozytywna opinia o czlowieku nic nie znaczyly w stosunku
    do ekonomii i podatkow.
    Gdyby Polacy nie dopuscili do wladzy komunistow ktorzy chca tylko zwiekszac
    podatki, to chlopak
    pracowalby nadal.
    I nie zgadzam sie z opinia, ze przedsiebiorcy to wyzyskiwacze.... na ogol
    zachowuja sie tak
    menagerowie w duzych firmach, ktorzy nie decyduja o swoich pieniadzach tylko
    firmy.