    From: "Koziorozec" <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jesteś za kastami ?
    Date: Mon, 19 Sep 2005 22:24:18 +0200

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > i nie odwracaj ludziom uwagi od głuwnego wątku:
    > reformy i uproszczenia ortografii.

    Wbrew Twoim nadziejom - ludzie nie są zainteresowani
    Twoim wątkiem. Tylko Ci, którzy nie wiedzą jeszcze co
    to jest TROLL - nabierają się.
    Zapewne, Ty też udajesz, że nie wiesz.

    > Ty sobie ucz swoje dzici nielogicznyh zasad, chińskiego,
    > całej lietratury na pamięć,

    Zacznij od przeczytania wyjaśnienia pojęcia LOGIKA.

    > a ja ?
    > Ja będę się starać nauczyc poprawnie muwić
    > i jasno wyrażać myśli,

    To albo Ty, albo Twoje dzieciaki będą ograniczone.
    W myśleniu.
    Ludzie, którzy mają jakieś ambicje dążą do doskonałości,
    sami się kształcą, nie idą 'po łebkach', nie próbują zdobyć
    czegoś tanim kosztem (jak np. piątki z w-f za piwo dla pana
    profesora).

    Słownik jasnego wyrażania myśli dla Twoich dzieci:
    mama
    papu
    daj
    gugu
    baba
    ee...

    Tyle chyba wystarczy... :>>>

    > zaś gdy twoje będą kuć skuwki, rzeczki, ......
    > inne będą z radością konfigurować komputer do zabawy

    I tylko do tego będzie im służyć...
    ...również, jak już będą dorosłe.

    > i smacznie spać.

    Oby tylko nie miały pretensji do mamusi, że 'smacznie'
    to mogą tylko spać, bo żeby _smaczne_zjeść_ musiałyby
    umieć coś więcej niż konfigurować komputer do zabawy
    i umieć pisać i czytać.

    --
    Koziorozec