PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeśli nie chcesz iść do wojska to na komisji lekarskiej nie rozbieraj się! I to wystarczy! › Re: Jeśli nie chcesz iść do wojska to na komisji lekarskiej nie rozbieraj się! I to wystarczy!
    From: "st.szer" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jeśli nie chcesz iść do wojska to na komisji lekarskiej nie rozbieraj
    się! I to wystarczy!
    Date: Tue, 26 Mar 2002 01:46:19 +0100

    Amen. Święte słowa.

    Służyłem kilka lat temu w wojsku , a że była to kompania szkolna więc
    i "przypadków" było wiele. W każdym bądź razie wszystkie te
    "przypadki" to żołnierze, którym udało się wywinąć od woja.

    Ponieważ te historie są dosyć długie, jak ktoś chce to mogę na prv coś
    podesłać.
    Powiem tyle, że to co ten gość napisał to nic w porównaniu z tym co
    wyprawiali
    zani mi szweje. ;-)

    pzdr
    grg