PracaGrupypl.praca.dyskusjeJedziesz do Anglii, Irlandii › Re: Jedziesz do Anglii, Irlandii
  • Data: 2006-08-16 13:08:06
    Temat: Re: Jedziesz do Anglii, Irlandii
    Od: "Themar" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstępie PRZEPRASZAM grupę za swego spama - nie ta grupa.

    Mostkowanie bezpiecznika - to jedynie propozycja, w Polsce żadna wtyczka nie
    ma bezpiecznika. Tam ile razy pożyczyłem przedłużacz, kończyło się wymianą
    bezpiecznika.

    Nie zawsze ma się zapas bezpieczników i wkrętak "krzyżak".

    Powód przepalania bezpiecznika - jak włączy się żelazko i mikrofalówkę pod
    13 amper to bezpiecznik tego nie przeżyje.

    > taaa... Kupilem wtyczki od tego kolesia. W wynajetym mieszkaniu poszla
    > z niej iskra i zajela sie wykladzina podlogowa. Taniej juz wjdzie nowa
    > suszarke kupic.
    > Pomijam napis made in China z boku obówdowy (czego nie widać na
    > zdjęciach).

    - Czemu ja nie dostałem maila tego typu od Allegrowicza

    - Pytanie, o ile miało miejsce takie zdarzenia, czy wtyczka poprawnie była
    podłączona pod urządzenie elektryczne.

    - Na wtyczce nie ma napisu made In China - nie może to być moja wtyczka

    Jeszcze raz PRZEPRASZAM