PracaGrupypl.praca.dyskusjeJedno "proste" pytanie .... › Re: Jedno "proste" pytanie ....
    From: "Swingmaster" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jedno "proste" pytanie ....
    Date: 1 Nov 2004 20:20:44 +0100

    > O kurde, oblatany upierdliwiec ? Czy tylko kreowanie ?
    >
    > Tomek
    >
    > Ps. Wpisz w gugla "yapan beatle kokomo" i ci wyskoczy, czym jest kreowanie.

    Drogi Tomku, cała nasza dyskusja toczy się wokół instytucji nie mających sobie
    równych w upierdliwości, zwłaszcza gdy jakaś ceniąca sobie wysokie standardy
    etyki ośmieli się zburzyć spokój królujących tu i ówdzie towarzystw wzajemnej
    adoracji... :) Pozwolę sobie rozwinąć ten wątek pod innymi postami, jako że
    stanowią znacznie lepsze miejsce. W tej chwili powiem tylko tyle, że (niestety)
    znam całą masę osób, z ewidentnymi niedostatkami wiedzy, za to z solidnie
    przestrzelonym kręgosłupem moralnym i żaden z nich nie miał żadnych problemów z
    uzyskaniem papierka.

    Niezbyt co prawda lubię tutejszą manierę odsyłania na google ludzi zadających
    pytania, na które stosunkowo łatwo znaleźć odpowiedź, ale wybacz, wprost nie
    mogłem się powstrzymać, widząc że do naszej spokojnej dyskusji włączył się autor
    takich oto słów:
    > Jak wyglada kobieta-programista? Ma owlosione nogi?;)
    > Kobiety chyba nie sprawdzaja sie jako koderzy? Nigdy takiej nie spotkalem.
    > To musi byc okropne!;)

    > over.kazoo
    Jak dla mnie żart trochę niesmaczny. Powstrzymam się jednak od wytoczenia
    argumentów ad personam, gdyż ich wartość intelektualna z konieczności musiałaby
    być wprost proporcjonalna do tych podanych później przez zainteresowanego.

    Swingmaster