PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakiś link do nowego kodeksu pracy › Re: Jakiś link do nowego kodeksu pracy
  • Data: 2002-11-22 13:27:16
    Temat: Re: Jakiś link do nowego kodeksu pracy
    Od: "Magdunia" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PiotreC" <p...@o...com.pl> wrote in message
    news:arlb0r$d6s$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Magdunia" <m...@k...pl> napisał w wiadomooci

    Jeśli

    > Chodzi mi o dokłądną treoć, a tam chyba są tylko urywki i komentarz.
    Albo ja jestem sieknieta albo ktos inny:
    zaczyna sie http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/KPracy/kp_spi
    s.html tu i
    sa linki do poszczegolnych dzialow...
    I to zgodnie z tym co napisane na samej gorze jest stan prawny na 1 lipca
    2003! A ze na gorze dali omowienie - chlopie - chcialam Ci podac jak na
    tacy.. Sorki.....

    Magda