PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie znacie programy analityczne?

  • 1. Data: 2002-09-24 17:22:10
    Temat: Jakie znacie programy analityczne?
    Od: "Ganzen" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    No właśnie. W ogłoszeniu o pracę jest wymagana ich znajomość. Ogłoszenie
    jest na stanowisko analityk/planista. Zadania to: analiza i przetwarzanie
    danych, planowanie i estymacja wyników. W związku z powyższym znacie jakieś
    programy analityczne?

    --
    Ganzen
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-25 07:40:00
    Temat: Re: Jakie znacie programy analityczne?
    Od: "MSK" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl>

    > W związku z powyższym znacie jakieś
    > programy analityczne?

    1. Excel (niby arkusz kalkulacyjny, ale wiele rzeczy z pakietow
    statystycznuch mozmna zrobic pod Excelem)
    2. SPSS - najpopularniejszy w polsce pakiet statystyczny
    3. Statistica - podobne mozliwosci do SPSSu, ale (nie wiedziec czemu)
    mniej popularna
    4. Statgraphics - stary jak swiat pakiet (wczesniejsze wersje
    DOSowe) - w porownaniu do powyzszuch ma mniejsze mozliwosci i jest iut
    toporny, ale wbrew pozoro mase rzeczy mozna na nim zrobic
    5. Systat - stary i prymtywny, ale wirele rzeczy mozna zrobic prosciej
    niz w "zaawansowanych" pakietach

    Pozdrawiam
    Michal Kopec

  • 3. Data: 2002-09-25 12:50:20
    Od: "Ganzen" <m...@p...onet.pl>

    Dzieki wielkie, b. mi pomogles. A ten SPSS to jakis skrót? Da sie to
    rozszyfrowac?

    Ganzen
    m...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-09-26 06:28:41
    Od: "MSK" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl>

    Ganzen <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dzieki wielkie, b. mi pomogles. A ten SPSS to jakis skrót? Da sie to
    > rozszyfrowac?

    Hmmm... Pewnikiem sie da, ale po co? Jak bardzo chcesz rozszyfrowywac
    to poszukaj na:
    http://www.spss.pl/
    http://www.spss.com/
    SPSS to nazwa wlasna i ja sie stosuje.