PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie uprawnienia? › Re: Jakie uprawnienia?
    From: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie uprawnienia?
    Date: Tue, 17 May 2005 14:37:09 +0200

    ":(" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:d6b6ca$eij$1@news.onet.pl...

    > No własnie tak jak mowisz dyplomik że ukonczylo sie kurs na jakims
    poziomie.
    > A czy jakieś wymogi unijne? Wysokosc ławeczek i krzesel oswietlenie
    > sanitariaty itp? Grupy max 6osob.

    Jezeli chcesz wydawac zaswiadczenie o ukonczeniu kursu wg wzoru MENowskiego,
    to musisz miec placowke wpisana do ewidencji szkol i placowek
    niepublicznych. Innymi slowy jesli chcesz aby absolwenci mogli zrobic cos
    innego z papierkiem niz powiesic na scianie. Generalnie musisz zdecydowac
    czy chcesz prowadzic szkole jezykowa (wtedy po info do MEN, kuratorium
    oswiaty) czy chcesz po prostu zrobic zorganizowana forme korepetycji (wtedy
    zadnych wymagan, mozesz nauczac nawet na stogu siana w stodole).

    pozdrawiam
    Zbyszek