PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie portale .... ?

  • 1. Data: 2003-10-24 11:59:37
    Temat: Jakie portale .... ?
    Od: "Justyna" <a...@o...pl>

    Mam pytanko gdzie można umieścic na sieci krótką (nie cv i list :) i zwięzłą
    ofertkę w kwestii szukam pracy !!! Oprócz oczywiście grup dyskusyjnych ....

  • 2. Data: 2003-10-24 13:37:25
    Temat: Re: Jakie portale .... ?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Justyna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko gdzie można umieścic na sieci krótką (nie cv i list :) i
    zwięzłą
    > ofertkę w kwestii szukam pracy !!! Oprócz oczywiście grup dyskusyjnych

    na swojej stronie domowej - od darmowych po komercyjne
    i to promowac wszedzie gdzie sie da i nie zmieniac adresu co miesiac
    zrobic sobie wizytowke z tym adresem i emailem
    wpisac do stopki w kazdym emailu
    podac w cv i lm jako miejsce gdzie obszerniej opiszesz co umiesz, lubisz itp

  • 3. Data: 2003-10-24 14:26:32
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    Z tego co ja siem to były serwisy na których "tworzyło się" CV...
    poszukaj może CVonline?

  • 4. Data: 2003-10-24 14:30:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Użytkownik "Justyna"

    przeciez nic cie nie kosztuje zwrocic sie do uczciwej agencji
    np www.wakat.com.pl - o ile wiem to nic nie placisz ty, dopiero placi
    pracodawca jak cie zatrudni
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-10-24 14:48:43
    Od: "nieDarek" <e...@p...onet.pl>

    http://praca.onet.pl/

  • 6. Data: 2003-10-25 16:58:21
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Justyna napisal(a) Fri, 24 Oct 2003 13:59:37 +0200:
    >Mam pytanko gdzie można umieścic na sieci krótką (nie cv i list :) i zwięzłą
    >ofertkę w kwestii szukam pracy !!! Oprócz oczywiście grup dyskusyjnych ....

    Zajrzyj na:
    http://www.wojsal.prv.pl/o/

    Niestety, nie wszystkie linki sa aktualne.
    Ale znajdziesz tam "pare" gdzie mozesz sie
    oglaszac.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)