PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie mam szanse w Sadzie Pracy? [DOSC DLUGIE] › Re: Jakie mam szanse w Sadzie Pracy? [DOSC DLUGIE]
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie mam szanse w Sadzie Pracy? [DOSC DLUGIE]
    Date: Wed, 26 Mar 2003 13:58:59 +0000 (UTC)

    arbi <a...@N...pl> napisał(a):

    > Nie lepiej byloby ich zaskoczyc? Po co dawac im czas do namyslu..?

    To nie ma żadnego znaczenia.

    > Czy dla Sadu taki monit (a raczej odpowiedz odmowna na ten monit)
    > bedzie mial(a) jakiekolwiek znaczenie?

    Aby pójść do sądu musisz mieć ustalony fakt : powinni zapłacic (minęły
    wszystkie możliwe terminy) zaś ty wyczerpałeś wszystkie dostępne ci środki
    wyegzekwowania pieniędzy (czyli wysłanie jednego lub dwóch monitów) i właśnie
    dlatego idziesz z tym do sądu jako ostatecznej instancji. Jeśli pójdziesz do
    sądu, zaś takie warunki nie będą spełnione, to sąd z tego powodu odrzuci twój
    pozew i stracisz czas. Idealną rzeczą jest to, gdy wyraźnie odmówią
    zapłacenia - wówczas jest oczywiste, że jedyną drogą jest droga sądowa i
    przynajmniej w sądzie zajmą się taką sprawą.

    Radze ci jednak zasięgnąć porady prawnika, bo moja wiedza tutaj się
    wyczerpuje.