PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki kurs do 4 tys zl?

  • 1. Data: 2004-07-15 14:52:34
    Temat: Jaki kurs do 4 tys zl?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Witam!

    Znajomej syn ma mozliwosc zwrotu kosztow za szkolenie, kurs czy cokolwiek
    innego, co podniosloby jego kwalifikacje. Moze wybrac sobie cos do 4 tys.
    zl. Niestety ja nie jestem w stanie jej nic doradzic. Orientujecie sie moze
    co w tej cenie mozna znalezc? Glownie chodzi mu o grafike komputerowa, ale
    cos innego "rownie ciekawego" tez moze byc. Z tego co sie w rozmowie
    zorientowalem, nie jest maniakiem komputerowym. Ma jakies podstawy i tyle.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2004-07-15 15:18:23
    Temat: Re: Jaki kurs do 4 tys zl?
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Greg <o...@o...op.pl> napisał(a):

    > Znajomej syn ma mozliwosc zwrotu kosztow za szkolenie, kurs czy cokolwiek
    > innego, co podniosloby jego kwalifikacje. Moze wybrac sobie cos do 4 tys.
    > zl.

    Koszt 3 dniowego szkolenia w dobrej, ogólnopolskiej firmie np. z zakresu baz
    oracle, wacha się od 2000 do 3500.
    Ja prowadziłem 2 dniowe kursy dla AltKomu z MacromediaFlash za 1500 zł od
    osoby (w tym był na pewno obiad, nie wiem czy nocleg).

    W mojej firmie taki sam kurs kosztuje 500 zł :))

    ps. w dwa dni można się nauczyć podstaw grafiki wektorowej, w tydzień już się
    śmiga po programie np photoshop, nauczyć się administracji serverem można w
    zasadzie i w 3 dni, ale bez praktyki to o d.. rozbić że się tak wyrażę
    nieładnie:)

    pozdrufka,
    Robert

  • 3. Data: 2004-07-15 15:23:34
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [robert agner] - 2004-07-15 17:18:

    > Koszt 3 dniowego szkolenia w dobrej, ogólnopolskiej firmie np. z zakresu baz
    > oracle, wacha się od 2000 do 3500.

    Mógłbyś napisać gdzie bo najtańszy kurs Oracle jaki znalazłem kosztował
    4950,- a jestem zainteresowany.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-07-15 15:35:13
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> napisał(a):

    > Mógłbyś napisać gdzie bo najtańszy kurs Oracle jaki znalazłem kosztował
    > 4950,- a jestem zainteresowany.

    AltKom Akademia
    Kod DBA3 8i Technologia Oracle
    Bezpieczeństwo: archiwizacja i odtwarzanie oraz inne metody zapewnienia
    ciągłości dostępu do bazy danych
    czas: 4 dni, cena: 3200

    Nie mówiłem że to kurs administracji bazą :)
    taki rzeczywiście kosztuje nawet 20000 :)
    Osobiście polecam znaleść informatyka z takiej firmy i dać mu do łapy za
    hałturę w łikend :) Ja bym się na to załapał gdybym znał oracle :)
    pozdrufka,
    Robert

  • 5. Data: 2004-07-15 15:40:27
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> napisał(a):

    > From: [robert agner] - 2004-07-15 17:18:

    > Mógłbyś napisać gdzie bo najtańszy kurs Oracle jaki znalazłem kosztował
    > 4950,- a jestem zainteresowany.

    Jescze jedno, sprawdziłem też u siebie na krakowskim podwórku :) :

    temat: Administracja Bazą Danych Oracle
    firma: ComArch Kraków S.A.
    typ: szkolenie zamknięte
    czas trwania: 4 dni: 32 h
    cena: 2500 PLN

    polecam - http://menedzer.onet.pl/szkolenia/szkolenie.htm?szko
    lenia=3138

    pozdrufka,

    Robert
    ps. Jakbyś potrzebował się doszkolić z grafiki komputerowej to zapraszam :))

  • 6. Data: 2004-07-15 16:48:41
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Greg napisał:
> [...]
    > cos innego "rownie ciekawego" tez moze byc. Z tego co sie w rozmowie
    > zorientowalem, nie jest maniakiem komputerowym. Ma jakies podstawy i tyle.

    ale z jakiej dziedziny szkolenie? Skoro maniakiem komputerowym nie
    jest, więc informatyka z niego nie zrobisz. Wg mnie szkoda kasy na coś
    takiego.

    Jest wiele szkolen nie tylko z dziedziny informatyki.

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2004-07-15 19:22:00
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos innego "rownie ciekawego" tez moze byc. Z tego co sie w rozmowie
    > zorientowalem, nie jest maniakiem komputerowym. Ma jakies podstawy i tyle.

    http://www.css.pl/edusoft/

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 8. Data: 2004-07-15 21:47:54
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 15 Jul 2004 15:18:23 +0000 (UTC), "robert agner"
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >zasadzie i w 3 dni, ale bez praktyki to o d.. rozbić że się tak wyrażę

    Jeśli nie jest "maniakiem komputerowym" to ja poszedłbym w takim
    kierunku:

    http://www.altkom.pl/zarzadzanie_projektami/zp_kzp.h
    tml

    i zastanowiłbym się poważnie nad ZPO + NG

    serioserio...

  • 9. Data: 2004-07-15 22:26:21
    Od: Slawek <s...@a...net>

> [...]

    > nauczyć się administracji serverem można w
    > zasadzie i w 3 dni, ale bez praktyki to o d.. rozbić że się tak

    Przegioles zdrowo z tym serwerem w 3 dni :)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 10. Data: 2004-07-16 14:10:48
    Od: "robert agner" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Slawek <s...@a...net> napisał(a):

    > Przegioles zdrowo z tym serwerem w 3 dni :)

    Nie przegiolem, moge nauczyć względnie nietępą osobę podstaw administracji
    servera linuxowego (np knoppixa :)) w 3 dni. Oczywiście musi mieć pewne
    podstawy, tego jak działa ssh albo http uczył jej nie będę. Prawdziwej
    administracji moim zdaniem uczy się człowiek w praktyce, na kursie sie tego
    nie dowiesz. Możesz poznać drogę np. na jakie listy dyskusyjne się zapisać,
    jakie strony odwiedzać i jakie ksiązki czytać. Świat zmienia się tak szybko
    że to czego nauczysz się dziś może byc nic nie warte jutro :)
    pozdrufka,
    Robert