PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail? › Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki kontakt sie sprawdza telefon czy e-mail?
    Date: Wed, 11 Oct 2006 16:22:49 +0200

    > Rozsyłam CV i LM do różnych firm zwykle drogą e-mailową.
    > Oczywiście podaję do siebie kontakt telefoniczny (tel. komórkowy)
    > oraz e-mailowy.
    > Czasem zdarza mi sie jednak mieć wyłączony telefon i wtedy czasem
    > zastanawiam się czy w ten sposob nie tracę aby szansy otrzymania
    > zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną (dzwoni na przyklad ktos
    > z firmy X a tu u mnie zgłasza się aut. sekretarka - to odpuszcza
    > i nie dzwoni więcej - a ja tracę szansę).
    >
    > Pytanie moje brzmi. Jak w Waszej praktyce to wygląda. Potencjalni
    > pracodawcy kontaktują się z Wami e-mailem czy telefonem?

    Ja osobiście zawsze podawałem numer komórki, oraz maila. Nigdy mi się nie
    zdarzyło, aby potencjalny pracodawca zniechęcił się na skutek niemożności
    dodzwonienia się. Inna sprawa, że po pierwsze, ja nigdy nie starałem się o
    pracę na stanowiskach naprawdę niskich, przy których człowiek jest jedynie
    "sztuką" (gdzie być może to by było zniechęcające, bo jak się rekrutuje na
    ilość, to się obniża koszty itd.), a po drugie, z komórką się nie rozstaję i
    jej nie wyłączam (nawet w nocy mam włączoną i w zasięgu ręki).