PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki fundusz?? › Re: Jaki fundusz??
    From: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki fundusz??
    Date: Sat, 11 Dec 2004 09:00:19 +0100

    > który byłby godny polecenia?? Bo jakoś nie mam ochoty żeby ZUS wybierał za
    > mnie.

    Trudne pytanie, kazdy lubi co lubi. Ja powiem ze swojego punktu widzenia.
    Wybieralem niedawno i bralem pod uwage ING Nationale Nederlanden oraz
    Commercial Union. Wybralem ING ale to juz nie mam czym poprzec dlaczego.
    Natomiast dlaczego bralem pod uwage te dwa fundusze. Przejrzalem notowania z
    ostatnich lat i te fundusze zawsze sa na czele notowan, wymieniaja sie
    czasami miejscami ale zawsze sa najwyzej i maja najwiecej klientow.
    Do obu funduszy mozesz przystapic nie wychodzac z domu poprzez internet.
    MOja odpowiedz jest nie poparta zadnymi liczbami ani procentami bo po prostu
    juz nie pamietam na co to sie zwracalo uwage, ale sa jakies wazne cyferki
    ale te fundusze maja wlasnie te cyferki tak jak trzeba.

    <<FISH>>

    P. S.
    Z tego co wyczytalem to Fundusz nie moze zbankrutowac. Tzn. moze ale masz
    gwarancje ze przejmie Cie inny albo jakos cos sie wylicza srednia, takze
    wstepujac gdziekolwiek nie ma strachu w sumie.