PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki egzamin z angielskiego....... › Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
    From: "mer" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
    Date: Sun, 16 Feb 2003 15:16:56 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pq72.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:b2o18g$n91$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Oczywiście, jeśli masz już kontakty, to zupełnie inna sprawa.

    Alez ja też mówie o nawiązywaniu kontaktów. Przeciez jak chcesz dla jakiejś firmy
    pracować to
    piszesz do niej lub dzwonisz i musicie sie jakoś porozumiewać. Przecież wtedy już
    wiadomo bardzo
    dokładnie czy sie rozumiecie lub nie.

    > Jeśli natomiast odpowiem na ogłoszenie z prasy, to wydaje mi się, że
    > informacja o takim certyfikacie w CV może mieć pewien wpływ na to,
    > czy ktoś odrzuci je już na wstępie, czy zaprosi mnie na rozmowę. W
    > niektórych ogłoszeniach z góry proszą o kserokopie certyfikatów.
    >
    > Pozdr

    Ja jeszcze nie zauwazyłem takich ogłoszeń. Podeslij mi link do jakiegos to z
    ciekawością obejrze.
    W wypadku pracy dla obcej firmy znajomość ich języka jest sprawą tak oczywista, że
    uważam za
    podejrzane chwalenie sie jakimś papierkiem.
    Jeszcze inny przykład. Co byś sobie pomyślał, gdybyś dał ogłoszenie, że zatrudnisz
    ogrodnika i
    dostałbyś ofertę od faceta, który chwali się w cv, że jest po kursie bezpiecznego
    poruszania się
    między drzewami.

    mer