PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka szansa i jak zaczac? › Re: Jaka szansa i jak zaczac?
    From: Krzysztofsf <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka szansa i jak zaczac?
    Date: Mon, 12 Sep 2005 23:26:14 +0200

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 23:09:51 +0200, aga.p napisał(a):

    > A tu już mylisz pojęcia - konwersacje to nie ćwiczenie wymowy. Ćwiczenie
    > wymowy to fonetyka.

    Pewno tak.
    Dla mnie jako lingwistycznoodpornego, konwersacja to prowadzenie prostych
    rozmow z wiekszosci znanym mi slownictwem, w trakcie ktorych jestem
    poprawiany gdy zle wymawiam, stosuje niewlasciwy szyk, myle wyrazy itp.
    czyli jestem przedstawicielem grupy, ktora za tanie pieniadze
    skorzystalaby z takiej pomocy, nie wnikajac w nazewnictwo metodyki zajec,
    podobnie jak molierowski mieszczanin, ktory cale zycie mowil proza, nawet
    gdy nie znal na nia okreslenia.

    pzdr
    Krzysztof