PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca z komputerami? › Re: Jaka praca z komputerami?
    From: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka praca z komputerami?
    Date: Fri, 07 May 2004 21:55:36 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@c78-153.icpnet.pl

    Dnia Fri, 07 May 2004 01:00:42 +0200, "s(00)mal" <s...@g...xxx>
    wklepał(-a):

    >Niedlugo bede absolwentem gimnazjum i nie moge sie zdecydowac do jakiej
    >szkoly sie udac, bo tez za bardzo nie wiem co bym chcial w przyszlosci
    >robic.

    Nie masz żadnych zainteresowań, hobby?

    >Mysle, ze najlepsze byloby dla mnie zajecie zwiazane z kompami. Bawie sie
    >nimi od 8 roku zycia.

    Wiele osób "bawi się" komputerami. Ale czy potrzebni nam są sami komputerowcy?
    Komputer to tylko narzędzie służące uzyskaniu konkretnych celów. Zajmowanie się
    komputerami tylko dla nich samych to strasznie nudne zajęcie, wręcz zahaczające
    o jakąś obsesję. ;-)

    >Jest jakis przewodnik po zawodach zwiazanych z komputerami, zarobkami i
    >umiejetnosciami jakie nalezy posiadac do konkretnego zajecia? Gdzie mozna
    >uzyskac informacje nt. zawodow?

    Głównym zawodem związanym z komputerami jest informatyka. :-P Jest też wiele
    innych zawodów, gdzie wykorzystuje się komputery czy to do obliczeń, czy do
    badań czy też do sterowania maszynami. Coraz mniej jest zawodów, gdzie go się
    nie wykorzystuje. Mamy ci podać pełną listę istniejących zawodów?