PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 15:13:40 +0200

    Wed, 15 Apr 2009 13:05:40 +0200, nszoczi napisał(a):

    > Chyba nie wiesz na czym polega rozmowa kwalifikacyjna... I jakie są na niej
    > stosowanie tricki... A od odpowiedzi na to pytanie zależy bardzo dużo... I
    > nie o wysokośc kwoty tu chodzi...

    Jeśli najbardziej zależy Ci, żeby pracę dostać, a nie żeby zarobić dobrze,
    to podaj kwotę równą pensji minimalnej i już.

    Piszesz niżej o konkursie na najtańszego pracownika itd, no fakt tak bywa.
    Jeśli Twoje umiejętności i oczekiwania finansowe zostaną przebite przez
    kogoś innego - zapewne on dostanie daną posadę.

    Ale znów jeśli chcesz doprowadzić do sytuacji, żeby kwoty nie powiedzieć -
    spodziewaj się jakiejś wesołej propozycji drugiej strony, na którą wydaje
    mi się już trudniej będzie zaargumentować (bo sam nie wiesz ile chcesz).

    Jak się boisz konkretów - podawaj widełki, tylko nie jakieś strasznie
    rozległe. Weź pod uwagę swoją aktualną sytuację życiową, umiejętności,
    oczekiwania (pozapłacowe - szkolenia, atmosfera, prestiż firmy, itp.),
    plany na przyszłość i podlicz to wszystko razem - jakieś widełka między tym
    czego realnie pragniesz, a tym na co jeszcze możesz się zgodzić, powinny
    wyjść.
    Jeśli nie to pozostaje Ci tylko podpytać ile zarabiają ludzie na podobnych
    stanowiskach i zależnie od współczynnika strachu i chęci podjęcia pracy w
    danej firmie możesz wtedy regulować swoją cenę w dół.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net