PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zostac wykladowca w prywatnej szkole wyzszej › Re: Jak zostac wykladowca w prywatnej szkole wyzszej
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zostac wykladowca w prywatnej szkole wyzszej
    Date: Sat, 21 May 2005 23:12:29 +0200

    Re to: krzysztofsf [Sat, 21 May 2005 15:12:21 +0200]:

    > Wieksze obycie z internetem?

    A moze raczej mniejsze? ;) Bo:

    > Ludzie sie przyzwyczajaja uzyskiwac informacje z netu
    > - zwlaszcza, ze mozna zakladac, ze otrzyma sie kilka
    > odpowiedzi od osob bezposrednio zainteresowanych.

    ..to, to moim zdaniem sobie nalezy juz w formie dyskusji,
    po zdobyciu podstawowych wiadomosci. To moje pytanie tak
    w zasadzie odbiega od tematu, bo chodzi mi glownie o takie
    tematy jak "co to jest XYZ??", "co sie robi na stanowisku
    ABCD??", czy z innej grupy "zrobilo mi sie XCV, co to moze
    byc i jak to leczyc??". I tak dalej... :)

    Aczkolwiek owszem, podpielam sie pod ten temat, bo jakos
    w moim charakterze -- mimo ze na Sieci kolo 10 lat siedze
    -- nadal jest zdobywanie informacji u zrodla, zamiast
    gdybania OnLine z innymi zwykle gdybajacymi ;)

    No chyba ze faktycznie:

    > No i samo pytanie i chec odpowiedzi czesto pojawia sie
    > w dniach wolnych, wieczorami - czyli w porach, gdy dane
    > telefony sa nieczynne.

    Wtedy faktycznie, zwykla ciekwosc -- i to tez stosuje ;)

    Kira