PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak znalezc doktorat i prace na zagranicznej uczelni

  • 1. Data: 2006-06-24 17:45:30
    Temat: Jak znalezc doktorat i prace na zagranicznej uczelni
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Jakie sa szanse i jak sie do tego zabrac, by zrobic bezplatnie doktora na
    zagranicznej uczelni i przy okazji pracowac tam? Chodzi o IT, najlepiej
    projektowanie systemow itp. rzeczy.

  • 2. Data: 2006-06-24 18:00:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Piotr napisał(a):
    > Jakie sa szanse i jak sie do tego zabrac, by zrobic bezplatnie doktora na
    > zagranicznej uczelni i przy okazji pracowac tam? Chodzi o IT, najlepiej
    > projektowanie systemow itp. rzeczy.

    U mnie na wydziale (fizyka) zagraniczne doktoraty dostali po tym jak
    wysłali poprostu podanie. Najpierw znaleźli że dana uczelnia szuka ludzi
    na doktorat wysłali podanie i potem wybierali najlepszą propozycje.
    Myśle że IT to jest podobnie.

    p.s Ale to wszystko jest nie ważne jak się nie jest samodzielnym i zaradny.

  • 3. Data: 2006-06-24 20:07:28
    Od: Damian 'LegioN' Szuberski <t...@z...net>

    Tomek wrote:
> [...]
    > wysłali poprostu podanie. Najpierw znaleźli że dana uczelnia szuka ludzi
    > na doktorat wysłali podanie i potem wybierali najlepszą propozycje.
    Nie wiem jak jest z fizyka bo to nie moja branza ;) ale czy wysylali na
    jakies uczelnie pokroju kembridz / mi-aj-ti / etc. czy na jakies mniej
    prestizowe?

    --
    Damian Szuberski

  • 4. Data: 2006-06-24 21:49:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Damian 'LegioN' Szuberski napisał(a):

    > Nie wiem jak jest z fizyka bo to nie moja branza ;) ale czy wysylali na
    > jakies uczelnie pokroju kembridz / mi-aj-ti / etc. czy na jakies mniej
    > prestizowe?
    Az tak szczegółowo nie wiem, nie interesowałem się tym, wiem że sporo
    osób jest w Niemczech, a kilka w Anglii no standardowo CERN (paru z
    wydziału ma tam dobre posadki)i Dubna, tam to sie jest gośc łatwo dostać.

  • 5. Data: 2006-06-25 07:19:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > osób jest w Niemczech, a kilka w Anglii no standardowo CERN (paru z
    > wydziału ma tam dobre posadki)i Dubna, tam to sie jest gośc łatwo dostać.

    CERN jest w Anglii?
    To chyba go musieli jakoś wczoraj przenieść:
    http://public.web.cern.ch/Public/Content/Chapters/Ab
    outCERN/WhatIsCERN/WhatIsCERN-en.html

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2006-06-25 08:42:13
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > CERN jest w Anglii?
    > To chyba go musieli jakoś wczoraj przenieść:
    > http://public.web.cern.ch/Public/Content/Chapters/Ab
    outCERN/WhatIsCERN/WhatIsCERN-en.html

    no nie jest w Anglii może nie do końca jasno to jest napisane, tam po
    prostu brakło "i" wtedy by było - "a kilka w Anglii no i standardowo
    CERN".