PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca u 2 pracodawcy

  • 1. Data: 2006-06-24 13:05:06
    Temat: Praca u 2 pracodawcy
    Od: "Kamikaze" <w...@i...pl>

    Witam

    Złożyłem wymówienie u pracodawcy A (PA) i zostanę zatrudniony u pracodawcy B
    (PB). PA zgodził się za porozumieniem stron na skórcenie okresu
    wypowiedzenia, ale muszę wykorzystać jeszcze urlop przysługujący na okres
    tego roku, ponieważ PA nie chce wypłacić ekwiwalentu, a PB twierdzi, że nie
    może przejmująć zobowiązań urlopowych od PA. PB chce jednak abym wcześniej
    zaczął prace tzn. w okresie kiedy będę wykorzystywał urlop przypadający na
    stosunek pracy u PA. Czy mogę tak zrobić? Jak się to ma do zakazu
    konkurencji o którym jest mowa w Kodeksi Pracy. Firmy A i B pracują w jednej
    branży, ale A jest dostawcą, a B mógłby być potencjalnym klientem A (nie
    jest). Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.