PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zdobyc ?

  • 1. Data: 2002-03-04 17:24:01
    Temat: Jak zdobyc ?
    Od: "Alchemik" <b...@p...onet.pl>

    Czesc
    Jak zdobyc doswiadczenie ( nie chodzi mi o umiejetnosci ), a o prace nad
    projektami dla kogos, ktore mozna wpisac do portfolio. Bo kazdy chce takiego
    z doswiadczeniem. A przeciez, nie otworze wlasnego sklepu internetowego po
    to zeby zdobyc doswiadczenie :((( Jesli ktos moze mi pomoc bede wdzieczny.
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-03-04 19:54:03
    Temat: Re: Jak zdobyc ?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Mar 2002 18:24:01 +0100, "Alchemik" <b...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >to zeby zdobyc doswiadczenie :((( Jesli ktos moze mi pomoc bede wdzieczny.

    - zrobić coś dla kogoś za darmo
    - dołączyć się do jakiegoś projektu open-source

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 3. Data: 2002-03-05 16:15:28
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > - zrobić coś dla kogoś za darmo
    > - dołączyć się do jakiegoś projektu open-source

    - zrobic ten wirtualny, nierealny sklep z roznymi dziwnymi rzeczami
    tylko po to, zeby go pokazywac jako swoje portfolio.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-03-05 16:29:25
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    TRANSMISZYN START
    Juzer: Roman Kubik [W...@p...com.pl]
    Mesydż AjDi: <a62qv0$gdu$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    Mezydżys body kłuełtejszyns:

    >- zrobic ten wirtualny, nierealny sklep z roznymi dziwnymi rzeczami
    >tylko po to, zeby go pokazywac jako swoje portfolio.

    A gdyby do Ciebie przyszedł człowiek z całą płytką nierealnych
    sklepów, superstronek, prezentacji... to czy zatrudniłbyś go na
    podstawie takiego *fikcyjnego* portfolio? Zawsze mi się wydawało (nie
    mówię, że słusznie), że portfolio to zasób prac SPRZEDANYCH klientowi,
    czyli takich, które zostały przedyskutowane z klientem (a więc
    zrobione *pod niego*, sprawdzone pod względem działania przez klienta,
    wreszcie sprzedane). IMHO portfolio to nie tyko zboiór prac, ale też
    dowód na umiejętność dopasowania się do zachcianek klienta jak również
    dowód na zdolności marketingowe danego twórcy, bo przecież ktoś musiał
    zareklamować dany produkt, dograć go z klientem i sprzedać... Ale to
    IMHO.
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.8 / NNR 2.5 PL

  • 5. Data: 2002-03-06 17:27:17
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > A gdyby do Ciebie przyszedł człowiek z całą płytką nierealnych
    > sklepów, superstronek, prezentacji... to czy zatrudniłbyś go na
    > podstawie takiego *fikcyjnego* portfolio? Zawsze mi się wydawało
    (...)

    gdyby z cala plytka, i nie mialby nic poza tym, to nie gadalbym z nim.

    ale czlowiek ma problem jak pokazac ze cokolwiek umie PIERWSZEMU klientowi
    do portoflio.
    temu moze poopowiadac jaki to jest c00l, albo zrobic samemu prezentacje
    swoich umiejetnosci praktycznych.
    i tego dotyczy dyskusja.

    pozdrawiam

    romekk