PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie] › Re: Jak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie]
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zarobić trochę grosza jako "informatyk" [długie]
    Date: Thu, 22 Apr 2004 20:54:37 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@systemy163.toya.net.pl

    Użytkownik "Vanpur" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c68bu2$1chl$1@news.atman.pl...

    1. Na studiach zaocznych jest znacznie niższy poziom
    nauczania, niż na studiach dziennych lub wieczorowych.
    Niestety i nauczysz się mniej, i będziesz miał
    mniej ceniony dyplom.

    Dwa zdania i trzy bzdury - po pierwsze poziom studów nie zależy od ich
    trybu, ale od poziomu wykładowców (a jak do tej pory to właśnie na zaocznych
    spotkałam się z tymi lepiej obeznanymi) i zakresu materiału. Masz mniej
    zajęć na uczelni, ale jak mawiają wykładowcy - od czego są biblioteki. Po
    prostu więcej robisz sam. A egzaminy i tak musisz pozdawać.
    Po drugie to ile się nauczysz zależy tylko od tego ile będziesz chciał się
    nauczyć. Wiem co mówię - jest pewien przedmiot, na którym w 6 tygodni (10
    godzin) przerobiliśmy _cały_ materiał z jednego semestru studiów dziennych.
    Po trzecie - w którym miejscu na dyplomie jest napisane, że kończyłeś studia
    zaoczne?

    IMHO teraz studia zaoczne to jedyny sposób na spełnienie wymagań
    pracodawców: w. wyższe +5 lat doświadczenia w tym 2 na stanowisku
    kierowniczym;) Tylko życia studenckiego szkoda...

    pzdr,
    Aga