PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zamiescic ogloszenie na pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2003-06-07 07:54:30
    Temat: Re: Jak zamiescic ogloszenie na pl.praca.oferowana
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl>

    > Wysłałem ponownie z y...@g...pl
    > Właściwie to ja tego słówka NOSPAM nie dopisywałem ... nie wiem jak tam
    > trafiło? Ktoś może coś na ten temat wie?
    > Pozdrawiam
    > Łukasz

    Sorry .. bo zle zrozumiecie ... teraz te slowo dopisalem ... ale wcześniej
    ... za @ nie dopisywałem nic ... konto jak wysyłałem wygladalo tak ...
    y...@g...pl ... wiec nie wiem jak trafilo za @ NOSPAM ...

    Roman umiesc to ogloszenie jeszcze dzis na pl.praca.oferowana ... sprawa
    jest bardzo pilna.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 12. Data: 2003-06-07 07:58:22
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl>

    Dla wszystkich ciekawych ... oferta pracy dostępna jest również na
    www2gazeta.pl/praca/ ... trzeba wybrać branze produkcja,budownicto ...
    ogloszenie znajduje sie zaraz na gorze.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 13. Data: 2003-06-07 08:00:38
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:3ee19adb@news.vogel.pl...
    > Dla wszystkich ciekawych ... oferta pracy dostępna jest również na
    > www2gazeta.pl/praca/ ... trzeba wybrać branze produkcja,budownicto ...
> [...]

    Sorry mialo byc www2.gazeta.pl/praca/ .... tam szukajcie ogloszenia

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 14. Data: 2003-06-07 09:59:12
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:3ee19b63@news.vogel.pl...

    > Użytkownik "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl> napisał
    > wiadomości news:3ee19adb@news.vogel.pl...
    >
    > Sorry mialo byc www2.gazeta.pl/praca/ .... tam szukajcie ogloszenia

    <NO OFFENCE>
    Popełniasz kolejne błędy. Jak Romek ma ci uwierzyć,
    że za pierwszym razem Twoja oferta była w 100% prawidłowa?

    Prostujesz sprawę i w ciagu 10 minut wysyłasz 4 posty.
    Może zastanów się dobrze, przeczytaj przed wysłaniem
    jeden porządny mail, a wszystko będzie OK :-)
    </NO OFFENCE>

    pozdrawiam
    Gluestick

  • 15. Data: 2003-06-07 11:48:06
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Wysłałem ponownie z y...@g...pl
    niestety nie doszlo :-<
    wciaz jedyne co mam od youngmana to z 6.06 oferta z @NOSPAMgazeta, ktora
    jest odkopywana przez moj newsserver z przyczyn technicznych ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2003-06-07 18:08:59
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl> wrote:
    > Właściwie to ja tego słówka NOSPAM nie dopisywałem ... nie wiem jak tam
    > trafiło? Ktoś może coś na ten temat wie?

    Interfejs na http://www.gazeta.pl/usenet/ dostawia Ci NOSPAM do adresu.
    Przy wysłaniu możesz zaptaszkować tę funkcję (antyspam) i nie doda.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10323 dzień życia, sprawność

  • 17. Data: 2003-06-07 23:49:38
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl>

    > Interfejs na http://www.gazeta.pl/usenet/ dostawia Ci NOSPAM do adresu.
    > Przy wysłaniu możesz zaptaszkować tę funkcję (antyspam) i nie doda.

    Tak właściwie to teraz mnie to bardzo zaciekwailo ... dlaczego nie moge
    pisac na pl.praca.oferowana ... tzn. dlaczego mi odrzuca maile ... musze to
    rozgrysc .. korzystam z outlooka expresa .. cos mozecie jeszcze doradzic.

    Lukas

  • 18. Data: 2003-06-09 22:11:21
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Łukasz Matejszczak napisał:

    > Dla wszystkich ciekawych ... oferta pracy dostępna jest również na
    > www2gazeta.pl/praca/ ... trzeba wybrać branze produkcja,budownicto ...
    > ogloszenie znajduje sie zaraz na gorze.

    Jak wysyłałeś przez grupy w portalu Gazety, to tam jest chyba taki mały
    kwadracik do odhaczenia, czy chcesz NOSPAM, czy nie.

    Flyer