PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zamiescic ogloszenie na pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-06-05 19:52:47
    Temat: Jak zamiescic ogloszenie na pl.praca.oferowana
    Od: "Youngman" <y...@k...chip.pl>

    Witam

    Czy ww. grupa jest moderowana bo co wysle wlasna oferte to jej tam nie ma.
    Czekam i czekam i nic.

    Co sie dzieje.

    Prosze o pomoc.

    Lukas

  • 2. Data: 2003-06-05 20:00:23
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Youngman" <y...@k...chip.pl> wrote in message

    > Prosze o pomoc.

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-06-05 20:14:40
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@k...chip.pl>

    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    >
    > Tomek Z.

    Właściwie oferta jest wykonana prawidlowo ... a czekam na jakikolwiek znak
    juz 2 dni. Jak dlugo mozna czekac zanim oni to umieszcza na grupie?

  • 4. Data: 2003-06-05 20:19:27
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Łukasz Matejszczak" <y...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Właściwie oferta jest wykonana prawidlowo ... a czekam na jakikolwiek znak
    > juz 2 dni. Jak dlugo mozna czekac zanim oni to umieszcza na grupie?

    Dodam jeszcze że strasznie mi się spieszy a tu taki numer ... z tym
    czekaniem. Tyle tam jest slabych ofert ... a jak sie czlowiekowi spieszy to
    robia problemy? Ktos to recznie zatwierdza czy co ... ile to moze potrwac
    zanim oferta trafi na grupe?

    Lukasz

  • 5. Data: 2003-06-05 20:33:28
    Od: "tokash" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz Matejszczak" <y...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3edfa588@news.vogel.pl...

> [...]
    > czekaniem. Tyle tam jest slabych ofert ... a jak sie czlowiekowi spieszy
    > robia problemy? Ktos to recznie zatwierdza czy co ... ile to moze

    Jeśli poszukujesz osobe ze śląska lub zagłębia , nie wymagasz 20 letniego
    doświadczenia i ukończonych studii wyższych to nie musisz szukać dalej..
    jestem do twojej dyspozycji, student tez czlowiek - wybierz mnie ;-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-06-06 09:12:53
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Tyle tam jest slabych ofert ... a jak sie czlowiekowi spieszy to
    > robia problemy? Ktos to recznie zatwierdza czy co ... ile to moze potrwac
    > zanim oferta trafi na grupe?

    Srednio od 1-go do 3 dni czekania. A co do zatwierdzania :-) no
    coz... to jest grupa moderowana, wiec moderator czyta maila
    i jesli jest ok to trafia on na grupe :-) ...czyli recznie zatwierdza.

    FX

  • 7. Data: 2003-06-06 14:34:24
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Czy ww. grupa jest moderowana bo co wysle wlasna oferte to jej tam nie ma.
    > Czekam i czekam i nic.

    > Co sie dzieje.

    1. z jakiego konta wysylasz oferte?
    2. przez jaki news-server

    nie namierzylem w swoim archiwum nic z adresu z jakiego przyslales tego posta.

    moderowanie wciaz odbywa sie mniej wiecej na biezaco - kolo 16-18 codziennie
    i potem czasem jeszcze raz lub dwa.

    pozdrawiam

    romekk [moderator p.p.o.]

  • 8. Data: 2003-06-06 17:38:02
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl>

    Z konta y...@k...chip.pl
    ale rowniez probuje y...@g...pl

    > 2. przez jaki news-server
    news.vogel.pl

    > moderowanie wciaz odbywa sie mniej wiecej na biezaco - kolo 16-18
    codziennie
    > i potem czasem jeszcze raz lub dwa.
    > pozdrawiam
    > romekk [moderator p.p.o.]

    Pozdrawiam i licze na pomoc
    Lukas Matejszczak

  • 9. Data: 2003-06-06 17:57:53
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl> wrote:
    > Z konta y...@k...chip.pl
    > ale rowniez probuje y...@g...pl
    z NOSPAMgazeta.pl dzis doszedl, ale na tego odpisalem - NOSPAM jest odrzucany
    przez moj server, wiec niech to bedzie NOSPAM@gazeta... a nie @NOSPAMgazeta.
    (testowana jest prawdziwosc hosta, konta nie sposob sprawdzic - na szczescie?

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2003-06-07 07:51:14
    Od: "Łukasz Matejszczak" <y...@g...pl>

> [...]
    @NOSPAMgazeta.
    > (testowana jest prawdziwosc hosta, konta nie sposob sprawdzic - na

    Wysłałem ponownie z y...@g...pl
    Właściwie to ja tego słówka NOSPAM nie dopisywałem ... nie wiem jak tam
    trafiło? Ktoś może coś na ten temat wie?
    Pozdrawiam
    Łukasz