PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak upupic pracodawce (bylego)? › Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    From: "Lukas" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    Date: Thu, 1 May 2003 14:38:19 +0200
    Sender: t...@a...pl@pa121.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Człowieku ty jestes KLASYCZNYM przykładem socjopaty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wez sie do roboty,,, !!!!!!!!!
    Znam takich jak ty na pęczki
    Po takim numerze pójdzie za toba ino dym i juz sie bedziesz musiał z maista
    wyprowadzic
    bo tam pracy nie znajdziesz
    domyuslam ze to mała pipdówka

    AHA - nie odpowiadaj przypadkiem na moje ogłoszenia rekrutacyjne

    LUKAS