PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak upupic pracodawce (bylego)? › Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
  • From: "Karol" <k...@p...klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    Date: Thu, 1 May 2003 00:07:16 +0200

    > Zaraz, zaraz - popatrz na motywy. Dopóki pracował, to siedział cicho,
    > dopiero teraz wylazł z niego taki bohater. Ja bardziej bym przyrównał
    > sytuację do powiedzenia - samemu nie zje i innemu nie da. Zakładam, że
    > gdyby nadal pracował na poprzednim stanowisku, to miałby klapki na
    > oczach - to przez to jest taki syf jak mamy. ;)
    >
    > Flyer

    Czyli wg przedmówcy mój punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Nie chce
    się na nikim mścić szczególnie na współpracownikach. Mam tylko wielki żal do
    Burmistrzowej z uwagi na to jak traktuje ludzi. Nie jestem pierwszą osobą
    która została potraktowana instrumentalnie. Przed wyborami aby uzyskać
    poparcie obiecywała gruszki na wierzbie i ja to potraktowałem zbyt
    dosłownie. Teraz widzę, że polityka nawet ta na najbliżej małych
    społeczności to jedno wielkie szambo. Kolejne wybory tylko przetasowują
    ekipę rządzącą i pora na kolejną karuzelę stołków. W przypadku gdy
    zwierzchnik jest nie do ruszenia to łatwo przymyka oko na nieprawidłowości i
    zmusza do tego podwładnych. A ja widocznie jestem typem niepokornym skoro
    już kolejny raz nie mam przedłużanej umowy. Ale tym razem nie zanosi się,
    żeby ktoś wskoczył na moje miejsce bo to nie był etat tylko stanowisko
    refundowane ze środków PUP-u. I o to mam pretensję, że nie wiedziałem o tym
    od początku. Wtedy nie pchałbym się. A tak czuje się oszukany.
    Do co wspołpraowników to będą musieli się nauczyć posługiwać Eksploratorem
    Windowsa ;-) Dziś przez kilkanaście minut tłumaczyłem jak to robić. A w polu
    >nazwa użytkownika< wpisane jest ciągle XXX więc kontrola by była jak
    najbardziej na miejscu. Ale jak pisałem wcześniej nie chce wkopywać
    informatyka który na pewno stałby się kozłem ofiarnym.
    Przy okazji sprawdziłem w ZUS; data objęcia ubezpieczeniem jest OK ale nie
    ma daty wypełnienia dokumentów....
    Muszę przespać się ze sprawą przez weeeekend i wtedy zdecyduje co zrobić.

    Tymczasem dzięki za zainteresowanie tematem.