PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak upupic pracodawce (bylego)? › Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 17:11:51 +0200

    Leszek Wilczek napisał:

    > To bardzo zle podjescie, przez ludzi ktorzy uwazaja jak ty mamy w tym kraju
    > taki syf jak mamy. Prawda jest taka ze wszelka niekompetencje zwlaszcza w
    > urzedach powinno sie plemic.
    > Podciagajac twoja ideologie do innych sytuacji, to moglbym powiedziec:
    > po co mam dzwonic na plicje kiedy widze jak za oknem huligani rozwalaja
    > samochody, przeciez to nie moja sprawa...

    Zaraz, zaraz - popatrz na motywy. Dopóki pracował, to siedział cicho,
    dopiero teraz wylazł z niego taki bohater. Ja bardziej bym przyrównał
    sytuację do powiedzenia - samemu nie zje i innemu nie da. Zakładam, że
    gdyby nadal pracował na poprzednim stanowisku, to miałby klapki na
    oczach - to przez to jest taki syf jak mamy. ;)

    Flyer