PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak udupić... › Re: Jak udupić...
    From: "Lukas" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak udupić...
    Date: Mon, 19 May 2003 10:48:23 +0200
    Sender: t...@a...pl@pa41.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Koncepcja wydaje się być słuszna. Nie zmienia to faktu, że moja metoda też
    > jest dobra i również sprawdzona. O prokuratora nie ma się co martwić,
    jeśli
    > się zapewni brak świadków, chociaż nagrania na dyktafon ostatnio takie
    > modene ;)
    > Niestety żyjemy w chamskim kraju wśród nowobogackich buraków. Nie ma na
    nich
    > sposobów jak tylko brutal force.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    TYLKO TEN SPOSÓB - ja juz mam takie urazy do tego typu rzeczy
    znudziło juz mi sie sciaganie własnych pieniedzy

    Ale wiesz nie zawsze masz rzeczywiscie dostep do "prawdziwych facetów pow.
    200cm "
    wiec taki blef tez jest dobry

    ja sprzedałem kolesiowi mój sklep, a że go znałem troche
    on był znany w miescie
    pozwoliłem zapłacic mu na raty
    i niestety musiałem udac sie do podstępu

    a jeszcze dobre są numery na
    - komornika
    - urzad skarbowy
    ale to juz jak masz udokomentowaną należnośc

    jak mam zapłacic VAT , to nie płace
    i pisze do skarbówki o przesunięcie terminu
    a skarbówka do mnie abym podał liste dłuzników
    wiec podaje na takiej liście tych opornych

    a gdzies po 2 tygodniach dostaje zawiadomienie , ze podatek został zapłacony

    urzad i komornik mogą zajac kolesiowi konto
    lub mu zrobic wjazd na firme
    i ponaklejac orzełki

    taki delikwent ma wesoło
    i ty wychodzisz czysto , bo mówisz