PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to naprawde z tym bezrobociem jest. › Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    Date: Thu, 9 Oct 2003 15:17:04 +0200

    > Ja w wakacje rozmawiałem z przedsiębiorcą ze Słupska, który mówił, że na
    > ogłoszenie o pracę przychodza do niego ludzie, którzy chcą pracować na
    > czarno, żeby nie stracić przysługującego zasiłku. Faktem jest że praca
    jest
    > na stanowiskach robotniczych więc i mentalność potencjalnych kandydatów
    jest
    > denna. Mimo wszystko daje to jednak wiele do myślenia.

    Trzeba bylo jeszcze zapytac tego przedsiebiorce, jak chcial zatrudniac tych
    ludzi.
    Bo jak na pol etatu za pol minimalnej pensji (oczywiscie praca na caly etat)
    to ja sie tym ludziom nie dziwie.
    Mentalnosc to jedno a wymiar finansowy to drugie. Jak jest mozliwosc
    godziwego
    zarobku za godziwa prace to nikt nie bedzie kombinowal z paroma setkami z
    zasilku.

    MarcinP