PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to naprawde z tym bezrobociem jest. › Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    From: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    Date: Thu, 09 Oct 2003 03:18:52 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "JL" <jl@[cut]walor.torun.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    > wiadomości news:m24qyix46n.fsf@pierdol.ninka.net...

    > Z przyzwoitości, mogłabyś nie powtarzać głupot za politycznym medium.

    oho, pierwsze proba dyskredytacji ;)

    to nie polityczne medium bylo autorem tego raportu, ale zespol
    socjologow.
    rzeczpospolita tylko o tym napisala.

    szkoda ze nie zauwazyles ;)

    > Dla mnie wymowa artykułu świadczy o tym iż rzĄd pomrocznej
    > szykuje nowy pomysł na cięcie wydatków.
    >
    > Nie wierzę w badania statystyczne zwłaszcza nie mając dostępu do treści
    > pytań w ankiecie, informacji o wielkości próby oraz rozmieszczeniu
    > geograficznym badań.

    ale te informacje wszystkie mozna znalezc w oryginalnym raporcie,
    dostepnym jako pdf pod
    www.diagnoza.com!

    widzisz, nawet tam nie zajrzales i nie sprawdziles, ale juz z gory
    wiesz, ze nie wierzysz.

    a z wiara to ciezko sie dyskutuje, bo wiara wyklucza fakty...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun