PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z tym pierwszym urlopem??

  • 1. Data: 2003-12-06 11:10:20
    Temat: Jak to jest z tym pierwszym urlopem??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Mam pierwsza swoja prace. Zaczalem ja we wrzesniu. Minelo wlasnie 3 miesiace
    i leci kolejna umowa na 3 miesiace. Mam pytanie o urlop.

    Wiem ze jezeli to pierwsza moja praca to pierwszy urlop przysluguje mi po 6
    miesiacach ( 9 dni). czy to zanczy ze w przyszlym roku bedzie mi
    przyslugiwalo od marca do konca grudnia tylko 9 dni urlopu??

    Pytam bo zaklad stal w listopadzie 2 dni i w grudniu bedzie stal kolejne 3
    dni wtedy jest przymusowy urlop i ja go dostalem ale maja mi potracic go z
    tego w przyszlym roku czyli wyszlo by mi tylko 4 dni ;)

    czy ktos mi to wytlumaczy??

    Jeszcze jedno (nie wiem czy to jest wazne) do urlopu liczy mi sie szkola
    (technikum i studia 5+5 czyli do urlopu 8 lat)

    czy ktos mnie oswieci

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2003-12-07 10:27:05
    Temat: Re: Jak to jest z tym pierwszym urlopem??
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jeszcze jedno (nie wiem czy to jest wazne) do urlopu liczy mi sie szkola
    > (technikum i studia 5+5 czyli do urlopu 8 lat)

    Niestety od marca do grudnia 2004 należy Ci się tylko 9 dni urlopu. Pełny
    wymiar należy Ci się od 01.01.2005 o ile bedziesz pracował np. na umowę o
    pracę.Pierwszy urlop możesz otrzymać w grudniu ale nie ma o co kopii kruszyć
    jeżeli w listopadzie i grudniu wysyłają Cię na urlop bo nie będzie pracy. Te 4
    dni możesz dołącyć do 9 lub je wykorzystać samodzielnie. Do wymiaru urlopu
    liczy się szkoła średnia lub studia a nie suma lat nauki w szkole średnirj i na
    studiach. Jeżeli masz ukończone studia to Twój wymiar urlopu wynosi 20 dni a
    jeżeli tylko szkołę srednią ( technikum ) to wymiar urlopu wynosi 18 dni.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-12-08 15:55:36
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Sun, 07 Dec 2003 11:27:05 +0100, s444WYTNIJT wrote:

> [...]
    > ukończone studia to Twój wymiar urlopu wynosi 20 dni a jeżeli tylko
    > szkołę srednią ( technikum ) to wymiar urlopu wynosi 18 dni.

    Oj, chyba nie...
    Po LO/technikum nalezy się 18 dni, po studium policealnym - 20, a po
    studiach 26. OIDP...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2003-12-08 17:29:40
    Od: s...@p...onet.pl

    > Oj, chyba nie...
    > Po LO/technikum nalezy się 18 dni, po studium policealnym - 20, a po
    > studiach 26. OIDP...
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Witam
    szkoła wyzsza liczy się jak 8 lat tj 20 dni urlopu i 2 lata pracy daje w sumie
    10 lat i to w przełożeniu na urlop daje 26 dni , które nalezą się po 10 latach.
    Pozdrawiam.