PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Wed, 24 Aug 2005 16:58:32 +0000 (UTC)

    Immona <c...@w...zpds.com.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem, czemu masz paniczny lęk przed tym. Zwlaszcza, ze teraz beda
    > obnizone skladki ZUS dla rozpoczynajacych dzialalnosc, ktorz nie prowadzili
    > jej wczesniej przez oreslony okres czasu, a lapiesz sie na to, tak wiec
    > stale obciazenie zwiazane z prowadzeniem firmy, ktore w starej wersji moglo
    > byc dla Ciebie nie do uniesienia, teraz jest bardziej w Twoim zasiegu.

    Hmm. W takim razie przemyślę sprawę, czy na nowych warunkach będę mógł
    na czymś zarobić na ZUS.

    > Czy moglbys szczegolowo wyjasnic, co Cie przeraza, na co nie masz pomyslu?
    >
    > - jaka usluge zaoferowac (chyba by to byl serwis komputerowy?)
    Konkurencja. Niemal co miesiąc na tablicy ogłoszeń w bloku ogłasza się
    jakiś serwis. Jak kilka lat temu ogłaszałem się pod hasłem nauczę obsługi
    kompa i podstaw informatyki, to po pierwsze moje ogłoszenia były zrywane,
    a po drugie nikt się nie zgłosił. Potem dowiedziałem się, że w ramach
    miejscowej wspólnoty kościelnej, ktoś coś takiego robi ZA DARMO.
    Poza tym bez prawa jazdy i samochodu za wiele nie zwojuję - na ZUS mogę nie
    zarobić :)

    > - szukanie klientow
    Zupełnie odpada. Mam takie coś w sobie, że jak stanę w kolejce, to już za
    mną nikt nie staje :) Próbowałem trzy razy MLM i prawie zero klientów.
    Po prostu nie potrafię sprzedać "nawet tego co nie istnieje" (to cytat
    z ogłoszenia dla przedstawiciela handlowego).

    > - ksiegowosc
    Za mało się znam na niuansach księgowości, żebym mógł brać odpowiedzialność
    za czyjeś rozliczenia. Mam tylko pewien zasób wiedzy potrzebny np. do
    wdrożenia FKi w firmie, żeby wiedzieć o czym księgowa mówi :) lub do
    administrowania system FK (przetwarzania, zamknięcia, wydruki, poprawianie
    błędów na kontach itp.)
    Poza tym wydaje mi się, że jeżeli do tego jeszcze nie trzeba mieć
    certyfikatu, to za chwilę będzie trzeba - to tylko kwestia czasu.

    > - oplaty ZUSowskie, nawet w nowej wersji
    Trzeba mieć lokal, dokoła pełno punktów pobierania opłat, a poza tym
    na tych co przyjmują lub noszą pieniądzie co rusz są napady - boję się.

    > - ...?

    ???? :))

    Marek