PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Wed, 24 Aug 2005 15:47:59 +0200

    Re to: Marek [Wed, 24 Aug 2005 10:20:07 +0000 (UTC)]:

    > Przepraszam - ja skorzystam, bo będę miał jakiś dochód > 0.

    Znaczy sie az tak nisko sie cenisz?

    Nie wiem, ale chyba nie rozumiesz o co tu chodzi. Jezeli szukam
    kogos np. do przeklepywania materialow papierowych na kompie dla
    webmastera, to oplaca mi sie to tylko wtedy, jesli koszt czasu
    tego kogos jest zauwazalnie nizszy niz koszt czasu webmastera.
    To jest pracownik, ktory ma mi oszczedzic czas i pieniadze. Wiec
    z duzym prawdopodobienstwem tracilbys codziennie jakastam czesc
    czasu (sama praca + dojazd), powiedzmy do 4h, majac za to raz
    w miesiacu z 500zl moze -- bo wez pod uwage, ze od tego co Tobie
    place musze sobie jakos odliczyc wieksze koszta zatrudnienia
    Ciebie niz tego studenta. Dla Ciebie jest to czas _stracony_ bo
    ani sie niczego nie uczysz, ani tak na prawde na siebie tym nie
    zarabiasz, a w zamian nie masz kiedy sie doksztalcic, umowic sie
    na rozmowe w jakiejs firmie czy zrobic czegokolwiek, co pozwoli
    Ci znalezc faktyczna prace za normalne pieniadze.

    Krotko mowiac, robisz na tym beznadziejny interes.

    Chociaz z drugiej strony, jesli ten czas wolny poswiecasz nie
    na przelecenie sie po firmach i normalne pogadanie z ludzmi,
    tylko na siedzenie na niusach i krytykowanie pracodawcow, to
    moze i faktycznie jeden pies gdzie go tracisz...

    Kira