PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym ZUS - em › Re: Jak to jest z tym ZUS - em
    From: "Michal Adamczewski" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym ZUS - em
    Date: Thu, 20 Jun 2002 08:07:18 +0200

    Nie mam 100% pewnosci, ale jesli faktycznie nie prowadziles
    dzialalnosci przez okres od 12.2001 do dzis, i nie zglosiles do ZUS
    ze ja rozpoczales to nie beda od Ciebie zadac skaldek.
    Musisz sie trzymac w ZUS'ie wersji ze nie prowadziles przez ten czas
    dzialalnosci.
    Jezeli nie miales przychodu no to pewnie nie wystawiles tez zadnej faktury.
    Nie powinienes miec tez w tym okresie kosztow.
    Teraz juz nie trzeba zawieszac dzialalnosci w US a skladki w ZUS placi sie
    od momentu
    rejestracji u nich.

    pozdrawiam,
    Michal