PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z programami? - pyt. do informatykow › Re: Jak to jest z programami? - pyt. do informatykow
    From: "joik" <j...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z programami? - pyt. do informatykow
    Date: Mon, 14 Apr 2003 14:33:32 +0200

    Witam,
    to wszystko co wczesniej zostalo juz powiedziane to prawda. Ty masz byc
    czysty, a juz tym bardziej jak piszesz komercyjne aplikacje.
    Ale... :)
    w ramach "przestrogi"... znajac zycie ... i niektorych grupowiczow zapedy ;)
    ... wiem, ze calkiem mozliwe! jest, ze zaraz pojawi sie post w stylu
    "...ojjj juz nie przesadzajcie, przeciez windowsa mozna kupic stara wersje
    np.95 ZA GROSZE, poza tym mozna pracowac np. na darmowych wersjach
    oprogramowania lub na starszych kupionych ZA GROSZE, lub pracowac sobie pod
    linuxem (lub podobnym)... nie mowcie, ze to AZ TAKI WYDATEK [...] a sprzet!
    nie trzeba miec pentium 4 i niewiadomo ile pamieci, mozna pracowac na czyms
    znacznie slabszym i TANSZYZ" juz nie raz pojawilo sie takie zdanie na
    grupie.

    Ciekawe jak taka osoba rozwiaze problem programu np. Macromedia Flash?
    Przeciez to drogie jak nie wiem, a jasna sprawa ze banery chca aby robic w
    5, a moze w wyzszej wersji... takich przykladow WG MNIE mozna by podac
    wiele.

    Czasami az strach czytac :))))))))))

    Pozdrawiam :)

    joik