PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)

  • 1. Data: 2003-10-23 14:38:42
    Temat: Jak teraz nalezy starac sie o prace w kurdystanie (tzn. polsze)
    Od: "Michal " <m...@g...pl>

    Witam,

    polecam artykul:
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=8010

    Naprawde rece opadaja, to zeby dostac teraz prace trzeba zrobic jakas
    magiczna sztuczke, np. pocalowac siebie samego w dupe albo zaspiewac glosem
    Whitney, bo juz samo doswiadczenie i wyksztalcenie to nie wystarcza.
    Co za durny kraj...
    Ciezko sie zyje w tym kurdystanie.

  • 2. Data: 2003-10-23 15:27:17
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "Michal " <m...@g...pl> wrote in message
    > Witam,

    nie przejmuj sie tak, a ze kraj durny to chyba kazdy wie :]

    a takie artykuly to ja o kant dupy rozbijam, pozniej nia spiewam, a na koncu
    sie caluje :-)

    pozdr.
    Michal

  • 3. Data: 2003-10-23 15:34:27
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    ykul=8010
    >Naprawde rece opadaja, to zeby dostac teraz prace trzeba zrobic jakas

    Ale jakie sztuczki masz na myśli? To, że żeby otrzymać pracę w dziale
    obsługi klienta, trzeba wykazać się podejściem różnym od sklepowej
    z PRL-u, to chyba normalne. To, że w zawodach kreatywnych (dziennikarz,
    PR) lepiej są postrzegani kandydaci z pomysłami, to też chyba normalne.

  • 4. Data: 2003-10-23 15:45:30
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

> [...]
    glosem
    > Whitney, bo juz samo doswiadczenie i wyksztalcenie to nie wystarcza.

    Artykul nie jest za bardzo wiarygodny. W Holandii od 2 lat bezrobocie tylko
    rosnie. Miesiecznie przybywa ok 10. tys bezrobotnych w kraju mniejszym od
    polskiego wojewodztwa. A Holandia jest platnikiem Unii. W Niemczech jest
    podobnie.

    Misiek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-10-23 15:52:29
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    To Newsweek, dla mnie to niewiarygodne źródło... To jest dla mnie radosna
    twórczość a nie dziennikarstwo.

    mangha

  • 6. Data: 2003-10-23 15:57:14
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik mangha napisał, Dnia 03-10-23 17:52:

    To jest dla mnie radosna
    > twórczość a nie dziennikarstwo.

    Się to teraz kreatywność nazywa. ;-)

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 7. Data: 2003-10-23 16:43:09
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    >z PRL-u, to chyba normalne. To, że w zawodach kreatywnych (dziennikarz,
    >PR) lepiej są postrzegani kandydaci z pomysłami, to też chyba normalne.

    Ha, ha. O ilu dziennikarzach możesz powiedzieć, że są kreatywni? Typowy
    dziennikarz to pośrednie ogniwo ewolucji między małpą a człowiekiem. Już
    mówi, jeszcze nie myśli.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 8. Data: 2003-10-23 17:40:32
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Zbyszek Tuźnik" <z...@b...pl> wrote in message

    > Się to teraz kreatywność nazywa. ;-)

    Jak widac jest ceniona przez pracodawcow ;P

    Teq

  • 9. Data: 2003-10-23 22:56:27
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ludzie, powiedzcie tylko o co wam chodzi??? Sama prawda w tym artykule,
    szkoda ze poki co nikt w tym watku nie powiedzial, co nie tak napisano, jego
    zdaniem. Ale oburzenia mnostwo. Walnac w stol i nozyce sie odezwa...
    Bo:
    - nieprzychodzenie na rozmowy - normalna sprawa
    - automatyczne odpowiadanie na wszystkie oferty bez zastanowienia czy to
    pasuje - chleb powszedni
    - slepa chec rozwoju - swietnie, tylko malo kto umie powiedziec co to dla
    niego znaczy i w jakim kierunku
    - calkowite niezrozumieie zadan na tym stanowisku, ktore wychodzi na
    rozmowie - calkiem czeste
    - wymagania jak z kosmosu - no dobra, tylko zeby byly uzasadnione
    wczesniejszymi dokonaniami. Zazwyczaj oczywiscie nie sa.
    - Bzdury i gafy w cv i liscie - hmm, kiedys chyba wydam ksiazke na ten
    temat z anonimowymi cytatami i nawet wy ja chetnie przeczytacie i pewnie
    padnicie ze smiechu. Pierwsze z brzegu: "czuje sie rozpalony na spotkani z
    Waszym pracownikiem...", urodzilem sie i UKSZTALCILEM w... " . Pomine juz
    niemerytorycznosc i nieistotnosc pewnych informacji bo to mniej smieszne.
    Nawet bledy chyba ok, bo kazdemu moze sie zdarzyc...

    Zalozywszy ze wszystkoo jednak bylo ok, to przeciez bedzie ktos jeszcze tez
    dojdzie do ostatniego finalu, ale okaze sie ze lepiej podpasuje do profilu.
    Celowo pisze ze nie bedzie lepszy tylko w wiekszym stopniu pasuje do profilu
    firmy stanowiska, kultury..(to jest rzecz relatywna i do tej pasuje, do
    innej nie), wiec czy to jest takie naprawde dziwne, ze wybor padnie nie na
    niego a reszta musi sprobowac gdzie indziej...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2003-10-24 07:17:12
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Ha, ha. O ilu dziennikarzach możesz powiedzieć, że są kreatywni? Typowy
    > dziennikarz to pośrednie ogniwo ewolucji między małpą a człowiekiem. Już
    > mówi, jeszcze nie myśli.

    Może dlatego teraz chcą zatrudniać kreatywnych, bo znudziły im się
    miernoty.

    Mam nadzieję, kolego krytykujących dziennikarzy, że sam jesteś
    kreatywny i masz ciekawą pracę.

    Pozdrawia nie-dziennikarz.