PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprawdzic ...

  • 1. Data: 2004-05-05 10:15:43
    Temat: Jak sprawdzic ...
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak mozna sprawdzic i gdzie czy firma zatrudnia ponad 20 pracownikow na
    umowe o prace ?
    Firma wielooddzaiałowa.
    Informacja ta potrzebna do ewentualnego pozwu o wyplate odprawy.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 2. Data: 2004-05-05 12:44:51
    Temat: Re: Jak sprawdzic ...
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    mozesz sprobowac w urzedzie statystycznym, jezeli nie jest to tajne przez
    poufne ( a chyba nie jest) to za drobna oplata taka informacje uzyskasz
    pozdr
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-05-05 14:13:24
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    przez
    > poufne ( a chyba nie jest) to za drobna oplata taka informacje uzyskasz

    Dzieki za odpowiedz, ale Urzad Statystyczny chyba nie ma takich danych.
    drobna oplata-znaczy sie lapowka dla urzednika ? czu wg jakiegos cennika ?
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 4. Data: 2004-05-05 17:29:35
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowe o prace ?
    > Firma wielooddzaiałowa.
    > Informacja ta potrzebna do ewentualnego pozwu o wyplate odprawy.

    A próbowałeś po prostu zapytać ???

  • 5. Data: 2004-05-05 18:09:21
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > A próbowałeś po prostu zapytać ???

    Fajny jestes :)
    nie mozna...

  • 6. Data: 2004-05-05 19:57:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 5 May 2004 16:13:24 +0200, "pawelWN"

    >ale Urzad Statystyczny chyba nie ma takich danych.
    ^^^^^
    wiesz ze nie ma, czy gdybasz?
    US przysyla druczki do wypelnienia, w ktorych pyta m.in. o stan
    zatrudnienia.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 7. Data: 2004-05-06 05:54:49
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c7aes1$1jhe$1@news.atman.pl>, p...@p...onet.pl
    says...

    > Jak mozna sprawdzic i gdzie czy firma zatrudnia ponad 20 pracownikow na
    > umowe o prace ?
    > Firma wielooddzaiałowa.
    > Informacja ta potrzebna do ewentualnego pozwu o wyplate odprawy.

    Jesli Ci na tym bardzo zalezy, to sprobuj u ktorejs z wywiadowni
    gospodarczych (o ile to sie tak jeszcze nazywa). Kosztuje to ok. 200
    PLN, choc pewnie zalezy od rodzaju zlecenia. Kiedys sprawdzalem jedna
    firme i dostalem pelne info o historii spolki, o tym, czy nie zalega z
    podatkami, a nawet to, ze pod adresem spolki nie ma zadnego szyldu, a
    telefony odbiera mama osoby, ktora widnieje na dokumentach firmowych :-)

    ..:: fabio

  • 8. Data: 2004-05-06 18:01:44
    Od: "Iwoncia" <i...@p...onet.pl>

    Napewno firma wypełnia druki w których są takie dane ( miesięczne i roczne )
    sama takie wypełniam....
    ale czy GUS udostępni?? nie wiem, a może firma ma obowiązek? tez nie wiem
    oto e-mail GUS- u d...@s...gov.pl powinni wiedzieć.. powinni :)

    A może zadzwonić do kadr i zapytać wprost o to? hmm.??jako student lub
    pracownik firmy prowadzącej badania ankietowe wśród tego rodzaju firm,
    Dlaczego nie?

    pozdrawiam,
    iwona