PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ericpol w Krakowie - testy psychologiczne.

  • 1. Data: 2004-05-05 09:30:58
    Temat: Ericpol w Krakowie - testy psychologiczne.
    Od: "hosss" <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Zostałem zaproszony na piątek na rozmowę do firmy Ericpol w Krakowie. Ma być
    jakiś test psychologiczny i sprawdzenie znajomości angieskiego. Czy ktoś,
    kto był tam na rozmowie, może powiedzieć jakiego mniej wiecej typu są
    pytania w takim teście? Bo jeżeli chodzi o znajomość angielskiego to wiem,
    że dostaje się jakiegoś manuala po angielsku, trzeba to przeczytać,
    zrozumieć i potem odpowiedzieć na kilka ptyań po polsku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-06 15:15:52
    Temat: Re: Ericpol w Krakowie - testy psychologiczne.
    Od: "#as" <a...@o...pl>

> [...]
    > że dostaje się jakiegoś manuala po angielsku, trzeba to przeczytać,
    > zrozumieć i potem odpowiedzieć na kilka ptyań po polsku.

    Witam,

    Opowiesz jak bylo?

    #as