PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie zwolnic z pracy, tak aby dostac odprawe ???

  • 1. Data: 2002-08-06 14:56:02
    Temat: Jak sie zwolnic z pracy, tak aby dostac odprawe ???
    Od: <m...@p...fm>

    Pytanie jest w temacie, ale interesuje mnie to. Zakladam ze jezeli sam sie
    zwolnie to nie nalezy mi sie odprawa, czy raczej wynika to z umowy pomiedzy
    moim pracodawca a mna ?

    Wiem, ze to troche dziwne pytanie, ale znudzilo mi sie pracowac bez zadnych
    systemow motywacji, od pierwszego do pierwszego, kiedy wiem kiedy sam moge
    wiecej zarobic... i miec domek na plazy ;)))), mimo ze wiem iz bedzie to ciezka
    praca.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-08-07 07:19:53
    Temat: Re: Jak sie zwolnic z pracy, tak aby dostac odprawe ???
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pytanie jest w temacie, ale interesuje mnie to. Zakladam ze jezeli sam sie
    > zwolnie to nie nalezy mi sie odprawa, czy raczej wynika to z umowy
    pomiedzy
    > moim pracodawca a mna ?

    Odprawa należy się tylko gdy zwolni Cie pracodawca (z Ustawy).
    Jeżeli masz coś takiego dodatkowo w Twojej umowie o pracę to .... ale nie
    wierzę aby znalazł się pracodawca coby taką umowę podpisał.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-08-07 08:41:28
    Od: "Maxx" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:aiqhll$5a$1@news2.tpi.pl...

> [...]
    > Jeżeli masz coś takiego dodatkowo w Twojej umowie o pracę to .... ale nie
    > wierzę aby znalazł się pracodawca coby taką umowę podpisał.

    Istnieje taka możliwość w wyniku rażącego naruszenia przepisów przez
    pracodawcę (np. nieopłacanie składek ZUS, brak wypłaty). Wypowiedzenie umowy
    o pracę z winy pracodawcy...
    Ale ty się raczej na to nie załapiesz...

    Pozdrawiam
    Maxx

  • 4. Data: 2002-08-08 06:32:06
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Maxx" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    umowy
    > o pracę z winy pracodawcy...
    > Ale ty się raczej na to nie załapiesz...

    Dziękuję za wycieczkę personalną ;)
    Przy wypowiedzeniu umowy o prace z winy pracodawcy - pracownikowi należy sie
    wszystko z wyjątkiem odprawy.

    Pozdrawiam
    Wiesiek