PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie zachować?

  • 1. Data: 2006-11-08 14:18:00
    Temat: Jak sie zachować?
    Od: "Tomy Lee" <f...@w...pl>

    Witam

    Mam pewnien problem, który gryzie mnie od pewnego czasu i nie wiem jak sie
    zachowac? Mianowicie:

    1.Byłem na 3 miesiecznym płatnym stażu w pewnej firmie, po tym okresie
    poszedlem sobie na wakacje gdyz akurat byl to czerwiec, równiez wtedy
    zakończylem uczelnie.
    2.Na począku września zacząłem szukac pracy i odezwalem sie do mojej starej
    firmy. Szef powiedzial ze jest dla mnie praca i zapytal ile chce zarabiac.
    Ja powiedzialem jakas kwote, która zostala zaakceptowana. I tak juz pracuje
    3 miesiąc(umowa zlecenie). Podczas tego okresu uswiadomilem sobie ze
    powienien zarabiac wiecej niz powiedzialem na poczatku szefowi. Jak juz
    pisalem konczy mi sie 3 miesiac, czy po tym okresie powienien isc do szefa i
    porozmawiac o podwyzce??Dodam ze nie jestem na zadnym okresie probnym, moj
    wczesniej staz mozna potraktowac jako ten okres?
    Dodam także ze firma bardzo dobrze prosperuje i obraca bardzo dużymi
    kwotami.

    Co byśce na moim miejscu zrobili??

    pzdr

  • 2. Data: 2006-11-08 14:21:37
    Temat: Re: Jak sie zachować?
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    sprawa prosta - podczas rozmowy potwierdzić własne zrozumienie dla
    pracodawcy, ze chciał sprawdzić cie po wakacjach itd, a teraz juz wie ze się
    sprawdziłes więc chyba jest najwyzszy czas na rozmowę o zmiane umowy oraz
    zmiane uposażenia.
    Pytanie czy iśc po zakończeniu okresu 3 miesiecy - nie, lepiej iść wcześniej
    i ju wtedy ustalac co i jak dalej. Czy współpracujcie, na jakich zasadach
    itp. no i dobrze jakoś podsumowac ten okres - powiedziec co ci sie podoba,
    asazac co bys np. zmienił albi chciał realizowac, może zasugerowac jakieś
    szkolenie....

    słowem - pokaz ze jesteś godnym pracownikiem firmy i chcesz wpływac na jej
    jak najlepszy rozwój

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2006-11-22 19:53:48
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 15:18:00 +0100, Tomy Lee napisał(a):

    >. Podczas tego okresu uswiadomilem sobie ze
    > powienien zarabiac wiecej niz powiedzialem na poczatku szefowi.

    Teraz własnie tak jest podczas rekrutacji, określają sobie, że na
    stanowisku takim to a takim mogą dać np. 3400 zł brutto, a potrzebują 10
    osób i każdego pytają ile chce zarabiać:
    powie za duzo - nie dostaje pracy
    powie mniej - zarabia tyle ile chce

    i spotyka się 10 osób w jednym pokoju (lub jak to teraz jest moda na boksy
    z pleksi przezroczyste, gdzie szef siedzi na końcu i wszystkich widzi) i
    kazdy zarabia inaczej a robi to samo.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]

  • 4. Data: 2006-11-22 21:21:27
    Od: speeder <s...@t...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > z pleksi przezroczyste, gdzie szef siedzi na końcu i wszystkich widzi) i

    Amerykański system :)

    --
    www.superdowcipy.pl

  • 5. Data: 2006-11-25 22:53:40
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

> [...]
    > z pleksi przezroczyste, gdzie szef siedzi na końcu i wszystkich widzi) i

    gorzej jak sie zgadaja , ze jeden zarabia X a drugi 1,5X mimo ze robia
    to samo...