PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak rozwiazac umowe o prace

  • 1. Data: 2004-05-20 12:29:06
    Temat: Jak rozwiazac umowe o prace
    Od: "H." <h...@p...onet.pl>

    Jak rozwiazac umowe o prace zawarta na czas okreslony (powyzej 6 m-cy) jednak w
    ktorej nie przewidziano okresu wypowiedzenia umowy?
    Zlozylem podanie do pracodawcy o rozwiazanie umowy za porozumieniem stron -
    podanie zostalo odrzucone.
    Czy pracownik jest skazany na prace do konca tej umowy?
    A co jesli musi wyjechac?

    Jak rozwiazac taka umowe, aby wszystko poszlo w miare gladko i bez
    konsekwencji - czy to sądowych, czy to finansowych. No i aby swiadectwo pracy
    jakos wygladalo i nie przeszkadzalo przy rozmowach z kolejnymi pracodawcami?

  • 2. Data: 2004-05-20 14:21:51
    Temat: Re: Jak rozwiazac umowe o prace
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Zacznij chorować.

  • 3. Data: 2004-05-20 14:26:12
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Możesz jeszcze wziąśc 4 dni urlopu na żądanie, oczywićie np. co drugi dzień.
    Potem ponów prośbę o rozwiązanie za porozumieniem stron.

    Nastepnie, jak nie zadziałą - sklecz sie lekko - oczywiście bezpiecznie dla
    Ciebie i zgłoś na piśmie ten wypadek. Domagaj sie protokołu powypadkowego w
    ciągu 14 dni a jak nie to napisz do PIP. Nie zastrzegaj nazwiska.

    No, jak teraz nie rozwiąże umowy to ...

  • 4. Data: 2004-05-20 20:00:21
    Od: "Halszka" <h...@g...pl>

    Użytkownik "523" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciebie i zgłoś na piśmie ten wypadek. Domagaj sie protokołu powypadkowego
    > ciągu 14 dni a jak nie to napisz do PIP. Nie zastrzegaj nazwiska.

    Takie prady wsac sobie w dupe. Juz nie jeden sie na tym przejechal. Teraz
    sam placi pracodawcy.

    Podzrawiam
    OldMan

  • 5. Data: 2004-05-20 20:07:26
    Od: "Halszka" <h...@g...pl>

> [...]
    stron -
    > podanie zostalo odrzucone.
    > Czy pracownik jest skazany na prace do konca tej umowy?
    Tak. Pracodawca tez.
    > A co jesli musi wyjechac?
    Dogadac sie z pracodawca. Np. urlop bezplatny.
    Bardziej konfliktowo pracowac tak rzeby bylo jasne o co chodzi,porzucic
    prace.
    Ale porzucenie pracy moze wiazac sie z kosztami jesli sad zasadzi. Jesli
    warto to sprobuj.

> [...]
    pracy
    > jakos wygladalo i nie przeszkadzalo przy rozmowach z kolejnymi

    Tylko dogadac sie z pracodawca.

    Pozdrawiam
    O.M.

  • 6. Data: 2004-05-23 11:06:57
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Jak rozwiazac umowe o prace zawarta na czas okreslony (powyzej 6 m-cy)
    jednak w
    > ktorej nie przewidziano okresu wypowiedzenia umowy?

    nie wiem czy cos sie zmienilo ale w umowie powyzej 6 miesiecy nawet jesli
    nie jest zapisane przypada 2 tygodniowy okres wypowiedzenia - chyba trzeba
    by to bylo sprawdzic - ostatnio Kodeks Pracy zmieniaja co kilka miesiecy
    zawsze mozesz rozwiazac umowez jesli pracodawca narusza swoej obwowiazki
    wobec Ciebie, np nie placi w terminie