PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przejśc rozmowe kwalifikacyjną i zostać wybranym › Re: Jak przejśc rozmowe kwalifikacyjną i zostać wybranym
  • Data: 2005-01-16 21:34:15
    Temat: Re: Jak przejśc rozmowe kwalifikacyjną i zostać wybranym
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, ale ja nigdy nie posiadałem zdolności jasnego wyrażania myśli
    > :-)
    Ależ nie uważam tak: poprzednio chciałem uzupełnić Twoją wypowiedź a
    nie negować i dopiero "Prawdę pisząc nie rozumiem powyższego"
    spowodowało, że zapomniałem początkowych (skasowanych u mnie)
    wypowiedzi :-(. Jak do tej pory większość Twoich postów (w różnych
    wątkach) jakie czytałem wg mnie świadczy o umiejętności myślenia
    zdrowo-rozsądkowego :-).