PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Date: Sat, 10 Feb 2007 15:04:12 +0100

    > No cóż, nie masz prawa grzebać w moim CV i czegokolwiek zmieniać.

    A niby dlaczego nie mam prawa nic zmienić (np. wyregulować marginesów
    dla swojej drukarki, aby się całość wydrukowała) na swój własny użytek?

    > Jak masz problemy z obsługą komputera to się po prostu naucz.

    Nie mam problemów. Problemy leżą w źle działającej drukarce.

    > Jak ktoś chce dostać dokument worda to i tak wysyłam pdfa, jakoś nigdy
    > nie było problemów, a przynajmniej tak łatwo mi nie będą w tym grzebać.

    Najwyżej tego nie wydrukują. Najwyżej nie dostaniesz tam pracy.

    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com