PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podniesc wydajnosc??? Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie. › Re: Jak podniesc wydajnosc??? Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    From: "dromader" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak podniesc wydajnosc??? Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    Date: Sun, 23 Mar 2003 11:23:14 +0100

    > Pracuje w firmie na etacie, roboty jest dosc na 4 osoby w moim dziale
    > [informatyki]. czasem to nawet nie ma czasu na sniadanie a kawe to pijemy
    > przy komputerach pracujac. O BHP odnosnie pracy przy monitorach 50/10 nik
    > nie wspomina, byc moze ze strachu. Sytuacja jak w wielu firmach, o
    > nadgodzinach szef nie chce slyszec, a roboye mamy tak se zorganizowac by
    > byla zrobiona. Komputery mamy najslabsze i najgorsze w calej firmie [okolo
    > 150 sztuk] wiec szybciej juz robic nie chca. Wyjscie z pracy po 8 h
    > traktowane jest jak zamach na pozostalych wspolpracownikow.
> [...]
    nie spojazales na problem z punktu widzenia calego przedsiebiorstwa a
    jedynie skupiles sie na swojej wydajnosci.
    zwiekszenie jednostkowej wydajnosci pracy moze polegac wlasnie na
    inwestowaniu w nowszy i szybszy sprzet zebys nie musial go poganiac bacikiem
    do obliczen. lepsza organizacja czasu pracy tak zeby nie tracic go na zbedne
    czynnosci, likwidacja zbednych stanowisk (np czwartej sekretarki prezesa)
    itp.
    nie mozemy sami wiele na to poradzic a wszystko co zrobisz zeby twoja
    wydajnosc sie zwiekszyla przyniesie tylko tyle, ze jak sie wychylisz z czyms
    to na nastepny dzien to cos bedzie juz twoim obowiazkiem :-(

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy