PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak obliczyc pensje

  • 1. Data: 2007-03-29 20:36:37
    Temat: Jak obliczyc pensje
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    Witam

    pracowalem na umowe o prace na czas nieokreslony. Zwalnilem sie z dniem 28
    lutego. Poniewaz pracodawca wyplacal mi pensje od 9 do 10 kazdego miesiaca.

    Zwracam sie z prosba o pomoc w obliczeniu jaka kwota nalezala mi sie za
    przepracowany luty tzn. od 11.02.07 do konca miesiaca.

    Bylem zatrudniony na minimum.

    Pozdrawiam
    PM.

  • 2. Data: 2007-03-29 21:39:10
    Temat: Re: Jak obliczyc pensje
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Zobacz jak masz w umowie - ja mam placone za okres od 1 do ostatniego
    miesiaca , wyplacane do 10 nastepnego...

    K.

  • 3. Data: 2007-03-30 07:23:20
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    Ale chodzi mi o to Czy dobrze obliczyli mi pensje za ostatnie przepracowane
    dni, gdyz to nie byl pelen miesiac.

    PePe_M

  • 4. Data: 2007-03-30 15:58:51
    Od: Alien <l...@g...pl>

    PePe_M napisał(a):
> [...]
    >
    > Zwracam sie z prosba o pomoc w obliczeniu jaka kwota nalezala mi sie za
    > przepracowany luty tzn. od 11.02.07 do konca miesiaca.

    Twoja płaca = (minimalna / dni robocze w miesiącu lutym) * ilość dni
    roboczych od 11.02 do końca lutego

    zakładając, że:

    nie byłeś chory, nie miałeś ekwiwalentu za urlop, itd.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-04-01 17:08:06
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "PePe_M" <s...@n...pl> wrote in news:euidtc$124$1@inews.gazeta.pl:

    > Ale chodzi mi o to Czy dobrze obliczyli mi pensje za ostatnie
    > przepracowane dni, gdyz to nie byl pelen miesiac.

    jezeli umowa zakonczyla sie 28 lutego, to wyglada jednak na pelen miesiac;

    adas;