PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Jak nisko upadł ten zawód... ;) › Re: Jak nisko upadł ten zawód... ;)
    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak nisko upadł ten zawód... ;)
    Date: Sun, 31 Jan 2010 21:27:54 +0100

    jacem wrote:

    > Zgoda, ale zakres obowiązków podany w ofercie nie dotyczy technika
    > informatyka, ale młodej osoby z wykszt. technicznym (choć niekoniecznie)
    > bez określonych kwalifikacji.
    >
    > Bo trudno nazwać informatykiem kogoś, kto zajmuje się testowaniem
    > kopiarek, obsługą klientów i biura handlowego.

    dlatego zostalo to zapewne wylistowane w ofercie - zeby 'widzialy galy co
    braly' a nie pozniej foch ze 'jestem informatykiem a nie od testowania
    kopiarki!'

    rownie dobrze mozesz szukac kogos z doktoratem z chemii ale w ofercie
    zaznaczyc iz 'w zakres obowiazkow wchodzi codzienne sprzatanie laboratorium,
    korytarza, oraz wynoszenie smieci' . niektorym moze sie to wydawac czasem
    straconym , a niektorym godzinka fizycznej aktywnosci bedzie w sam raz.
    wybor nalezy do kandydata..