PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Jak nisko upadł ten zawód... ;) › Re: Jak nisko upadł ten zawód... ;)
    From: "W.Bicz" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak nisko upadł ten zawód... ;)
    Date: Sat, 30 Jan 2010 23:06:30 +0100

    jacem pisze:
    > Cytuję:
    >
    > "Pracownik z wykrztałceniem technicznym - informatyk (Nr ref.: TEC24) Data:
    > 29.01.2010 ID:276535
    >
    > Firma ECO IMPEX poszukuje do pracy osoby z wykształceniem technicznym.
    > Znajmość programu SolidWorks 3d chętnie widziana. Aktualnie osoba na tym
    > stanowisku będzie zajmować się pomocą w biurze przy sprzedaży internetowej,
    > sporadycznych pracach na magazynie i kontakcie z klientami. W
    > przyszłości do
    > zadań pracownika min. bedzie należało testowanie kopiarek. Doświadczenie
    > w tym
> [...]
    Nie bardzo rozumiem, co tu niskiego?!

    Ja bym raczej uznał, że sytuacja się normalizuje. Potrzebują technika
    informatyka, do zajęcia, do którego taki człowiek powinien jak
    najbardziej pasować. Wymaganie języka angielskiego jest jak najbardziej
    zrozumiałe - każdy normalnie wykształcony człowiek po szkole średniej
    powinien mieć ten język opanowany - w większości krajów Zachodniej
    Europy jest to uważane za oczywistość, widać w Polsce też powoli tak się
    dzieje. A ponieważ chodzi o kogoś z wykształceniem technicznym, to
    testowanie kopiarek, obsługa klientów, itd. chyba nie są dziwnym
    wymaganiem....

    W. Bicz