PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak negocjować wynagrodzenie ? › Re: Jak negocjować wynagrodzenie ?
    From: "Pati" <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak negocjować wynagrodzenie ?
    Date: Mon, 18 Apr 2005 15:00:57 +0200

    > Na rozmowie o prace podałem pewne stawki (na okresie próbnym i po nim) ale
    > nie specjalnie mnie one satysfakcjonują.
    To po co podałeś takie stawki. Pracodawca po to pyta, aby znac Twoje
    preferencje. Często jest to element decydujący przy wyborze pracowika, gdy
    masz wybrac dwóch równorzednych pracowników to weźmiesz tego który chce
    mniej.

    > Czy mam jakieś szanse na to że wynagordzenie, które mi zostanie
    > zaproponowane będzie wyższe o tego, które ja podałem ?
    No tu to trochę śmieszny jesteś.

    > Dodam, że to pracy będe musiał dojeżdzać 30 km w jedną stronę własnym
    > samochodem, w związku z czym można by się powoływać przy negocjacjach na
    > wzrost ceny bęzyny.

    A co to obchodzi pracodawcę ile musisz dojeźdzać do pracy? Dostajesz pensję
    za pracę bez względu na miejsce zamieszkania, a jak Ci za daleko to poszukaj
    sobie czegoś bliżej. Ja znam wiele ludzi, którzy do dobrej pracy dojeźdzają
    po 100 km w jedną strone i nie widzą problemu i przez myśl by im nie
    przeszło poruszanie tego przy negocjacji o pensję.